איך להגדיל מעורבות בתוכן? שיטות יעילות להפיכת גולש לרוכש
האם ידעתם כי מעורבות בתוכן היא המפתח להפוך גולשים ללקוחות נאמנים? אתם, בעלי העסקים ואנשי השיווק הדיגיטלי, ודאי מבינים את הצורך במשיכת קהל יעד איכותי ובעל פוטנציאל רכישה לערוץ השיווק הדיגיטלי שלכם, אבל איך אפשר להפוך קוראים פסיביים ללקוחות פעילים וחוזרים? התשובה לכך נמצאת במושג השיווקי מעורבות בתוכן (Content Engagement). במאמר אגלה לכם את הסודות שמאחורי יצירתו, ואספק לכם טכניקות מוכחות שישנו את כללי המשחק ויסייעו לכם במאמצים השיווקיים. נחקור יחד את המושג, נבין את חשיבותו, אענה על השאלה איך להגדיל מעורבות בתוכן, ואספק לכם כלים למדידה ושיפור במטרה להפוך גולשים לרוכשים.
הכירו שיטה מוכחת המתאימה למגוון פלטפורמות פרסום
מהרגע בו קהל היעד נחשף לראשונה למותג שלכם ועד לרגע בו מתקבלת החלטת רכישה, מתרחשת סדרת אינטראקציות. במהלך העשורים האחרונים, מותגים משקיעים יותר ויותר בנושא התוכן במטרה ליצור נקודות מגע משמעותיות התומכות במשימות קנייה, והרבה מאוד משווקים מתארים תוכן כגורם החלטה קריטי באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם.
שיווק באמצעות תוכן, עמוד התווך של המותג או השירות בעולם הדיגיטלי, הוא גישה המתמקדת ביצירת חומרים מותאמים וממוקדי אישיות במטרה למשוך מבקרים לערוצי השיווק השונים. שיטה זו הינה בעלת יעילות מוכחת וגמישות, היא מעוררת יצירתיות ועניין בקרב קהל היעד, ומתאימה למגוון פלטפורמות שיווק ופרסום. כל משווק דיגיטלי צריך להבין את חשיבות התוכן ככלי להגברת מעורבות הגולשים, לשלב אותו בצורה חלקה באסטרטגיית השיווק הכללית, ולהפעיל טקטיקות שמטרתן לייצר לידים מעורבים (אנשים העוסקים בחומרי המותג, המוצר או השירות שלכם).
מהי מעורבות בתוכן וכיצד היא משפיעה על מסע הקנייה?
מעורבות בתוכן מתייחסת לאופן שבו הגולשים פועלים ומגיבים לתוכן שלכם, והיא באה לידי ביטוי באמצעות אינטראקציות כדוגמת לייקים, שיתופים, תגובות ועוד. אינטראקציות אלו למעשה מהוות אינדיקטורים לקשר של הקהל עם התוכן שלכם. חשוב להבין, כי מעורבות בתוכן כשלעצמה אינה מסייעת ישירות בקבלת ההחלטה של הרוכש הפוטנציאלי, וכי הגורם המשפיע על החלטת הקנייה הוא התוכן עצמו המכיל מסרים שיווקיים והנעה לפעולה.
כמשווקים, חשוב לנטר ולמדוד את המעורבות במטרה להבין את צרכי קהל היעד ולשפר את אסטרטגיית התוכן שלכם. ניטור ומדידה נכונים, וכתוצאה מכך בחירה במסרים השיווקיים ובפלטפורמות השיווק המתאימות, מסייעים בבניית קשר עמוק וארוך טווח עם הקהל, קידומם לעבר הרכישה והפיכתם ללקוחות נאמנים.
יתרונות מעורבות בתוכן
להלן שלושה פרמטרים שיווקיים המסבירים את היתרונות של מעורבות בתוכן:
קידום אורגני
כאשר צרכן מייצר מעורבות בתוכן שלכם (זמן שהייה, שיתוף ועוד), הוא מאותת לגוגל שהוא היה רוצה לראות עוד תוכן מהסוג הזה. דבר זה גורם למצב בו מעורבות בתוכן מהווה נכס בסיסי עבור אסטרטגיות קידום אורגני (SEO), שמטרתן לגרום לכך שהעמוד או הפוסט שלכם יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הטבעיות (לא ממומנות) בגוגל עבור ביטויי המפתח החשובים לכם.
שיפור חווית הלקוח והערך לשיפור מעורבות בתוכן
מעורבות בתוכן היא בעלת תפקיד משמעותי במסע הרכישה. כיום, הצרכן המודרני מייצר יותר אינטראקציות עם מותגים המספקים חוויות, ערך, או שניהם יחד. לפיכך, על המשווק לעשות מעבר לקידום אורגני רגיל שמטרתו לעמוד בדרישות האלגוריתמים של גוגל, ובאמצעות ניתוח מעורבות בתוכן, הוא יוכל ללמוד על חווית הלקוח או על הערך שהוא מקבל מהתוכן. גישתי המקצועית מתמקדת בחווית המשתמש והערך המסופק לו באמצעות התוכן. ככל שהוא ייהנה יותר מהתוכן ויפיק ממנו ערך, כך גדל הסיכוי שהוא יחזור לאתר ולערוצי השיווק שלכם ויבצע רכישה.
שיפור התוכן במטרה להגדיל סיכויי רכישה
כאשר אנו מנטרים, מודדים ולומדים על הנושא של מעורבות בתוכן, אנו יכולים לשפר את התוכן הקיים והעתידי במטרה להגדיל המרות ומכירות. כך למשל, פוסט ברשת החברתית, הזוכה למספר גבוה של שיתופים ותגובות, עשוי להצביע על ערך גבוה ורלוונטיות לקהל היעד, ומאפשר לנו להבין אילו סוגי תוכן יעילים במשיכת קהל ובהמרתו מגולש לרוכש.
דוגמאות נוספות הן פוסט בבלוג בעל רמת הגורם למעורבות גדולה כמו למשל תגובות רבות ומעמיקות מהקוראים, פוסט המתאפיין בזמן שהייה ארוך או פוסט המשותף ברשתות החברתיות. כל אלו מהווים אותות שיעזרו לכם לדעת איזה סוג תוכן מסייע לכם להתקרב אל קהל היעד ולגרום לו לבצע פעולות של מעורבות בתוכן כדוגמת הרשמה לניוזלטר או מכירה.
הגדלת מעורבות בתוכן: שיטות יעילות
למרות התחרות העצומה והדינאמית המתקיימת בעולם השיווק הדיגיטלי, הבאה לידי ביטוי בין היתר באמצעות טרנדים חדשים ומתחלפים, פעולות נכונות ומחושבות מבחינת התוכן מסייעות לעסקים להיות סמכות בתחום העיסוק שלהם. תכנון אסטרטגיית תוכן מוצלחת דורש פעמים רבות שפע של חומרים אינטראקטיביים וחוויות ייחודיות ובעלות ערך לגולש. להלן מספר דרכים להגדלת מעורבות בתוכן:
הצעת חוויות ייחודיות ואינטראקטיביות
כיום יותר ויותר משווקים מתמקדים ביצירת חוויות לגולשים. כך למשל, כדי להגדיל את הפרמטר של מעורבות בתוכן, עסקים רבים מקיימים אירועים ברשת כדוגמת הרצאות, קורסים, ראיונות, שידורים חיים, הקלטות ועוד. תוכלו לשלב גם אלמנטים אינטראקטיביים כדוגמת סקרים, חידונים ומשחקים, היוצרים קשר חזק יותר עם המותג שלכם ומגדילים מעורבות. דרכים נוספות להגדלת מעורבות בתוכן הן שימוש בסרטוני וידאו אינטראקטיביים, אינפוגרפיקות (שילוב טקסט עם גרפים, תמונות ועוד במטרה להעביר את המידע), פודקאסטים ומאמרים המכילים מידע מעניין ובעל ערך.
חשוב לדעת, כי תוכן אינטראקטיבי מסייע ללמידת אישיות הרוכש הפוטנציאלי ולהגדלת המכירות באמצעות איסוף נתוני מעורבות בתוכן. יתרה מכך, לתוכן אינטראקטיבי יש שיעורי מעורבות בתוכן גבוהים, כיוון שהוא מתוכנן ליצירת גירוי לביצוע אינטראקציה ע”י הגולש.
השקעה במוניטין המותג באמצעות תוכן איכותי ובעל ערך
במודל השוק הנוכחי, הלקוח נמצא בראש ההיררכיה כיוון שיש לו את הכוח לבחור בין אפשרויות רבות. כך למשל, חיפוש בגוגל יכול לאפשר לו להיחשף למגוון רחב של מוצרים מתחרים. בתהליך קבלת ההחלטות שלו, אחד הדברים החשובים ביותר שהוא לוקח בחשבון הוא מוניטין המותג, ולכן, חשוב להשקיע במאמצי מיתוג ומיצוב. עליכם להבין שכדי לקדם את המותג עליכם ליצור אמון עם הלקוח הפוטנציאלי באמצעות יצירה עקבית של תוכן איכותי ובעל ערך.
אפיון הרוכש הפוטנציאלי והתאמת פלטפורמת התוכן
קהל האינטרנט הוא עצום ומגוון, ולכן זו משימה בלתי אפשרית לרצות את כולם. ייצור התוכן צריך להתמקד בקהל היעד המשמעותי שלכם, שאלו הם האנשים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להיות רוכשים. הגדירו את דמות הקונה שתייצג את הצרכן האידיאלי שלכם ותהווה מדריך לייצור תוכן בפלטפורמות השיווק השונות. בעת קבלת ההחלטה לגבי התוכן, קחו בחשבון את תכונותיה, הערוצים הרלוונטיים לפרסום, סוג התוכן המתאים בכל ערוץ פרסום, סגנון הכתיבה ועוד, וכך תוכלו לייצר תוכן מתאים ובעל ערך המגביר את הרצון לביצוע רכישה.
שימוש בנתוני האינטראקציות להגדלת מעורבות בתוכן
נתוני האינטראקציות עם התוכן יתרמו בהבנת קהל היעד ויסייעו בייעול אסטרטגיית השיווק הכוללת שלכם. באמצעות נתונים אלו, תוכלו לייעל את התוכן ולהתאים אותו לצרכים ולהעדפות קהל היעד שלכם (הרחבה בהמשך המאמר).
דרכים נוספות לענות על השאלה: איך להגדיל מעורבות בתוכן?
להלן מספר דרכים באמצעותן תוכלו להגביר את הסיכויים של הגולשים הנחשפים לתוכן שלכם לבצע פעולות כמו לחיצה על לינק, שיתוף או רכישה:
- הבנת ולמידת קהל היעד: הכירו ונתחו את הקהל והעדפותיו במטרה ליצור תוכן מעניין, רלוונטי ובעל ערך
- אופטימיזציית תוכן: לאחר העלאת התוכן, השתמשו בנתונים כדי ללמוד כיצד לייעל ולשפר
- פורמטים קלים לסריקה: אינפוגרפיקה, נקודות, תבליטים, טקסטים קצרים ועוד. זה נגיש, משפר את חווית הקריאה, מאפשר לגולשים עיבוד קוגנטיבי ומגביר את הסיכויים לזכור את המותג שלכם ולרכוש אותו
- חזות אטרקטיבית: תוכלו להוסיף גיפים או כל דבר אחר הקשור למוצר שלכם במטרה למשוך תשומת לב
- שאלות פתוחות: יכולות לעורר עניין ודיון. לדוגמה, אם אתם מפרסמים פוסט בפייסבוק המכיל טיפים בנושא מסויים, תוכלו לשאול את הקוראים לאיזה טיפ הם הכי התחברו או איזה טיפ הוא הכי פרקטי עבורם
- הנעה לפעולה (CTA – Call to Action): חשוב לכלול בכל פוסט או קמפיין שיווקי הנעה לפעולה ברורה ומשכנעת. למעשה, מדובר בקריאה ישירה לצרכן הפוטנציאלי לבצע פעולה כדוגמת הרשמה לניוזלטר או רכישה. חשוב שהקריאה לפעולה תהיה ברורה ובולטת
משפך שיווקי: טקטיקה חכמה וחשובה לייעול והגדלת מעורבות
משפך שיווקי הוא תהליך בו תוכן שיווקי מותאם וממוקד מוביל את הצרכנים, דרך שלבים שונים של היכרות ומעורבות עם המותג, לביצוע פעולה כדוגמת רכישה או הרשמה. בחלק העליון והרחב של המשפך נמצאים הרוכשים הפוטנציאליים בשלב הראשוני של ההיכרות עם המותג. ייתכן שהם מתעניינים קצת במוצר שלכם, אך הם עדיין לא בשלים לצרוך תוכן ארוך. רצוי להתאים להם תוכן כדוגמת סרטוני וידאו קצרים המיועדים לחשיפה ראשונית ולבניית מודעות למותג.
עבור גולשים הנמצאים במרכז המשפך, חשוב לייצר תוכן שיעודד אותם ללמוד יותר על המוצר או השירות. מרכז המשפך הוא המקום בו אתם מייצרים ללקוחות העתידיים שלכם ערך, מידע, תועלת וביטחון, במטרה להגדיל מעורבות בתוכן ולגרום להם לרכוש.
בתחתית המשפך נמצאים הלקוחות הקיימים שלכם. עליכם להמשיך להציע להם ערך במטרה שהם יקדמו את המותג שלכם ויהפכו להיות לקוחות חוזרים ונאמנים. תוכלו לעשות זאת באמצעות פרסום ממוקד המציע הנחות, תוכניות מנויים או דברים אחרים בעלי ערך ורלוונטיות עבורם.
שימוש בנתוני האינטראקציות: איך למדוד מעורבות בתוכן באתר שלכם?
המפתח להצלחת אסטרטגיית תוכן הוא ניטור קבוע שלה, שמשמעותו איסוף מידע, ניתוח נתונים וזיהוי שינויים או בעיות פוטנציאליים. כדי לעשות זאת בצורה יעילה ומדויקת, יש צורך לעבוד עם כלים המאפשרים איסוף וניתוח נתונים כדוגמת “Google Analytics”, המספק גישה למידע חשוב על אינטראקציות המשתמשים עם התוכן שלכם. להלן רשימת מדדי KPI (Key Performance Indicator) חשובים באתר למדידת מעורבות בתוכן:
זמן מעורבות ממוצע בדף (Average Engagement Time)
מדד זה מודד כמה זמן בממוצע משתמשים מבלים בעמוד ספציפי. לדוגמה, אם יש לכם פוסט בנושא טיפים לשיווק דיגיטלי ואתם רוצים להגדיל רמת מעורבות בתוכן, תוכלו לדעת כמה זמן בממוצע המשתמשים נשארים בפוסט, או יותר נכון, קוראים אותו.
חשוב לזכור, שאין תשובה חד-משמעית לגבי משך השהייה האידיאלי, וזה תלוי בסוג התוכן שאתם מציעים ובמטרות האתר שלכם. לדוגמה, אם אתם בעלי אתר מסחר אלקטרוני, תרצו שהמבקרים יבלו מספיק זמן בדפי המוצרים שלכם, ואם אתם מנהלים בלוג, תרצו שהם יקדישו יותר זמן לקריאת הפוסטים שלכם.
שיעור נטישה (Bounce Rate)
נטישה היא מצב בו גולש מבקר באתר שלכם ועוזב מבלי לעבור לפוסט או עמוד אחר (וזו אחת הסיבות לכך שחשוב לייצר קישורים פנימיים). שיעור נטישה גבוה עלול להצביע על הצורך בשיפור התוכן. ישנן מגוון סיבות העלולות לגרום לליד הפוטנציאלי לנטוש את האתר שלכם מבלי לבצע מעורבות בתוכן כדוגמת חוסר רלוונטיות, ועליכם לאתר את הסיבה במטרה לייעל את התוכן ולהגביר את סיכויי הרכישה.
שיעור יציאה מדף הכניסה (Exit Rate)
מראה את האחוז שדף מסויים היה האחרון שנצפה במהלך ביקור באתר ביחס לכל הפעמים שמשתמשים עזבו את האתר. מדד זה חשוב להבנת התנהגות המשתמשים, כיוון ששיעור גבוה של יציאה מדף מסויים עלול להעיד על חוסר רלוונטיות, איכות תוכן ירודה, ואפילו על בעיות עיצוב, ניווט ואסטרטגיית תוכן הדורשת שיפור. ניתוח שיעור היציאה יכול לספק תובנות חשובות על הדרך בה הגולשים מגיבים לתוכן.
מדידת מעורבות בתוכן במדיה החברתית
מדדי מדיה חברתית מאפשרים לעקוב אחר כל פרט קטן בביצועי התוכן וליצור אסטרטגיה מושכלת במטרה להשיג את היעדים העסקיים. להלן דוגמאות למדדי מעורבות ושיווק חשובים:
שיעור מעורבות (Engagement Rate)
מודד באופן מספרי מעורבות בתוכן כאחוז מהקהל שלכם. לדוגמה, כמות הלייקים, התגובות והשיתופים של התוכן. האופן בו אתם מגדירים את הקהל עשוי להשתנות ולכלול רק את העוקבים או לכלול גם אנשים שאינם עוקבים. זכרו, שלא כל העוקבים יראו את הפוסט שלכם וכי יכולות להיות פעולות של מעורבות בתוכן מאנשים שעדיין לא עוקבים אחריכם.
טווח הגעה (Reach)
מספר האנשים שרואים את התוכן שלכם. חשוב לעקוב אחר טווח ההגעה הממוצע הכללי שלכם וגם אחר טווח ההגעה עבור כל פוסט, סטורי או סרטון בודדים. כדאי גם לבדוק איזה אחוז מטווח ההגעה שלכם מורכב מעוקבים לעומת אנשים שלא עוקבים אחריכם. אם הרבה כאלו שאינם עוקבים רואים את התוכן שלכם, זה אומר שמשתפים אותו, הוא מצליח באלגוריתמים או שניהם, ובמילים אחרות, מדובר על מעורבות בתוכן.
חשיפות (Impressions)
מספר הפעמים שאנשים נחשפו לתוכן שלכם. גם כאן, ניתן למדוד לפי המספר הכולל של הופעות בפרופיל המדיה החברתית שלכם או לפי פוסט, סטורי או סרטון בודדים. החשיפות יכולות להיות גבוהות יותר מטווח ההגעה כיוון שאותו אדם עשוי להיחשף לתוכן שלכם יותר מפעם אחת.
קצב צמיחת הקהל (Audience Growth Rate)
מודד כמה עוקבים חדשים מקבל המותג שלכם במדיה החברתית במהלך פרק זמן מסויים. חשוב להבין, כי זו לא ספירה פשוטה של העוקבים החדשים שלכם אלא מדידת העוקבים החדשים כאחוז מסך הקהל שלכם. כשאתם רק בהתחלה, חמישים עוקבים חדשים מהווים קצב צמיחה גבוה, אבל ברגע שהקהל שלכם גדול יותר, אתם צריכים יותר עוקבים במטרה לשמור על המומנטום הזה.
אחוז הקלקה (CTR – Click Through Rate): מעורבות בתוכן בסיסית וקלאסית
מודד באיזו תדירות אנשים לוחצים על לינק בפוסט או בפרסום שלכם במטרה לגשת לתוכן נוסף. המדד מסייע לדעת כמה אנשים ראו את התוכן ורצו לדעת יותר, ומהווה אינדיקטור מצוין לאופן בו סוגים שונים של תוכן מקדמים את המותג שלכם ברשתות חברתיות.
שיעור ההמרה (Conversion Rate)
מודד באיזו תדירות התוכן שלכם מוביל להמרות כדוגמת הרשמה למנוי או מכירה, ומהווה את היחס בין מספר ההמרות לבין מספר הגולשים שנחשפו לתוכן שלכם. זהו אחד המדדים החשובים ביותר לשיווק במדיה החברתית כיוון שהוא מראה את הערך של הקמפיינים השיווקיים והתוכן שלכם ומספק מידע על הצלחה עסקית והעדפות הקהל.
עלות לקליק (CPC – Cost Per Click)
מהווה את הסכום שאתם משלמים עבור קליק. ידיעת הערך של לקוח עבור העסק שלכם, או אפילו ערך ההזמנה הממוצע, ביחס לעלות לקליק, תעזור לכם להבין את רמת הרווחיות והכדאיות. כך למשל, ערך גבוה של לקוח בשילוב עם שיעור המרה גבוה מצביע על כך שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא יותר על קליק. כמנהלי שיווק, עליכם לנתח את הרווחיות ולקחת בחשבון את העלות לקליק במטרה לקבוע את תקציב הפרסום שלכם.
להלן חלוקת המדדים לפי קטגוריות:
מדדי מעורבות | מדדי שיווק |
---|---|
שיעור מעורבות | אחוז הקלקה |
טווח הגעה | שיעור ההמרה |
חשיפות | עלות לקליק |
קצב צמיחת הקהל |
מדידת מעורבות בתוכן במדיה החברתית היא כלי חיוני להבנת היעילות של אסטרטגיית התוכן שלכם והקשר שלה עם היעדים העסקיים. המדדים שצויינו כאן מספקים מידע עשיר על האינטראקציות של הקהל עם התוכן שלכם. ניתוח נכון של מדדים אלו יכול להוביל לשיפור ניכר בביצועי המותג ברשתות החברתיות ולתוצאות שיווקיות משמעותיות.
מה חשוב לעשות לאחר המדידה?
לאחר מדידת מעורבות התוכן שלכם, הגיע הזמן ליישם את המידע שנאסף כדי לשפר את תוצאות האסטרטגיה שלכם. במטרה לבצע תהליך מדויק, השתמשו במבחני A/B, המאפשרים להשוות בין המשתנים או האלמנטים של התוכן ולזהות את האפשרויות המתאימות ביותר להגברת מעורבות בתוכן. לדוגמה, ביצירת ניוזלטר למכירת מוצר, התוכן יכלול את הודעת המייל הכוללת נושא ותיאור אטרקטיביים, שמטרתם להניע את הקורא לפעולה ולבקר בחנות הוירטואלית שלכם.
באמצעות מבחן A/B, בו תיצרו גרסאות שונות של התוכן, תוכלו לזהות את הגרסה היעילה ביותר. האם הכותרת צריכה להיות פחות או יותר פורמלית? האם היא צריכה להיות יותר מניעה לפעולה? האם כדאי להשתמש בגיפים בהודעה? איזה עיצוב יהיה המתאים ביותר? שאלות אלו יעזרו לכם להתאים את הניוזלטר לקהל היעד. מדידה ויישום שיפורים בתוכן היא תהליך ארוך המוביל לתוצאות מצוינות. עם יישום הטכניקות הנכונות, תוכלו להגביר מעורבות בתוכן וליצור קהל רוכש ונאמן.
הגדלת מעורבות בתוכן: חשיבות הבנת פלטפורמת התוכן
כדי להפיק את המקסימום מהתוכן שלכם ולהגדיל מעורבות בתוכן, חשוב לדעת להשתמש בכל פלטפורמת תוכן בצורה המתאימה לה. כך למשל, עליכם לזכור שיש הבדל בין תוכן המיועד לאתר אינטרנט לבין תוכן המיועד לרשתות החברתיות, ולהכיר בהבדלים שבין הרשתות החברתיות השונות כדוגמת אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.
עליכם לחקור מגמות ולגלות איזה סוג תוכן משיג יותר מעורבות בתוכן בכל אחת מהפלטפורמות. לדוגמה, פלטפורמות מסוימות עשויות להיות אידיאליות עבור וידאו או תמונות יפות (אינסטגרם), אחרות עבור האשטגים (טוויטר), ואתר אינטרנט הוא אידיאלי עבור פוסטים ארוכים ובעלי מידע וערך ללקוח. השתמשו בכל פלטפורמת תוכן בצורה נכונה שתמקסם מעורבות בתוכן ותייצר לכם קהל רוכשים נאמן.
חשוב להבין איזה סוג תוכן מתאים עבור כל
פלטפורמה במטרה להגדיל מעורבות בתוכן
מעורבות בתוכן למקסום מכירות המותג
בעולם השיווק של היום אין להימנע מעיסוק בתוכן, ועליכם ליצור בצורה עקבית תוכן שימקסם את מכירות המותג ואת רמת נאמנות הלקוחות. פתחו חשבונות ברשתות החברתיות ועבדו עם גוגל אנליטיקס באתר שלכם במטרה לנתח את התוכן ולשפרו. הקדישו זמן לניתוח הנתונים במטרה למצוא את סוג התוכן הממקסם מעורבות בתוכן ומגביר את סיכויי הרכישה.
כדי לעשות שיווק תוכן איכותי, תצטרכו מנהל תוכן יצירתי שמבין באסטרטגיות תוכן. הוא יסייע לכם ליצור תוכן איכותי ולהגדיל מעורבות בתוכן. אם תחליטו שאתם עושים את זה לבד, עליכם להיות בעלי הבנה מוצקה של המושגים הבסיסיים ויכולת למדוד את התוצאות. דעו כי מעורבות בתוכן היא חלק מרכזי בכל אסטרטגיית שיווק באינטרנט, אבל רק לתוכן איכותי, מדויק וממוקד יש פוטנציאל ליצור מעורבות בתוכן התורמת להגברת סמכות המותג ולהגדלת המכירות.